Första dagen på jobbet!

Idag har jag provjobbat! Jättekul faktiskt, kan nog bli en helt okej sommar trots jobb. Men det är huuuur mycket som helst att hålla ordning på med tanke på att jag jobbar själv. Har inte helt koll på läget än men man lär väl sig med tiden!

Tog en snabbis på stan sen för att köpa nagellackborttagning. Hittade även ansiktsregöring och ett coverstick.

Köpte även den här tunikan! Jättehärlig och somrig. Såg den på KappAhl i Linköping för 1,5 vecka sedan på rean, kostade 149 kr där. Men i Mjölby var den nedsatt till 49 kr!!! Ett riktigt kap. Man fick även med ett vitt, glansigt linne med tunikan. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: azra

svar: ahh jag kom på att jag glömde det i din bil, får bara hoppas att ja inte glömmer fler i andras bilar haha :P

2009-06-13 @ 16:41:30
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0