Flitig som en myra

Idag har jag varit jätteduktig faktiskt. Har suttit och bränt in ALLA mappar med bilder på cd-skivor. Tog flera timmar faktiskt, men nu är det klart. Har skjutit på det här i flera veckor nu så det var hög tid att ta itu med det. Datorn har börjat krångla så jag ska troligtvis lämna in den nästa vecka. Himla skit! Hoppas det går att fixa.


Har städat bilen, åker ju till Öland på måndag! Har damsugit och dammat/polerat den lite grann invändigt. Passade på att kolla oljan och fylla på spolarvätska också. Kände mig som värsta bilmekanikern! Haha.





Har varit ambitiös och cyklat också, typ 1,5 mil blev det tillsammans med mamsen.


Nu ska jag in till Mjölby, hämta brorsan och sen tanka bilen. Kanske en sväng förbi Mc D? Skulle ju vara gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0