Jobb-lördag, läs om min dag vetja!

Idag har jag jobbat mellan 10 - 14.30. Blev en halvtimmes övertid, hade inte hjärta att slänga ut vaken kunderna i butiken eller de som satt och fikade på verandan.


Runt 12-tiden idag var det föresten inne ett gäng glada kineser! Men hjälp av en knagglig svenska skulle de fråga om precis allt! Det var bara kameran som fattades. Den ena ville köpa en flaska saft. Men det slutade med att han köpte, håll i er, 18 FLASKOR! Det måste vara rekord. De var föresten på väg till ett bröllop i Växjö och skulle vara framme senast kl 13.30. Han frågade mig om hur långt det var dit och jag svarade att jag inte visste. När de hade gått kollade jag upp på Eniro hur långt det var dit och hur lång tid det skulle ta att åka. Det var 23 mil och skulle ta 2 tim och 45 min. Haha, lycka till att hinna dit på typ en timme och en kvart! Undra om de kom för sent eller inte...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0