Hann inte blogga igår!

Igår hade jag det riktigt tråkigt på jobbet. Nästan inga kunder, kallt till och med inomhus och regnet bara öste ner utanför.. Typisk svensk sommar! Men det är faktiskt ganska mysigt med regn trots allt.




Tusen tack till jobbarkompisen M som jobbade i förrgår. Hon hade lämnat kvar (eller glömt?!) senaste nr av Veckorevyn! Tidningen räddade min dag. Riktigt bra läsning, jag gillar VR.


                      

För att muntra upp mig själv efter jobbet tog jag en sväng på stan. Jag köpte linnet med nitar! Kände att jag var värd det. Hittade även en jättefin bikiniöverdel (äntligen!), svart med gulddetaljer. Köpte också en bh och trosor. Allt från Lindex! Underkläderna och bikinin var reafynd, halva priset med andra ord!

Hämtade lillebror hos flickvännen efter det. Köpte med oss pizza hem för för mamma och pappa var inte hemma och vi orkade inte laga mat. Riktigt gott, vi har konstaterat att vår lokala pizzeria gör de godaste pizzorna.

Drog igång en stor städning/rensning/ommöblering av mitt rumm igår. Ser ut som en katastrof just nu men jag ska fixa klart det efter jobbet idag.


Kommentarer
Postat av: Louize

Fin blogg:) allt bra med dig?

Ha de bra:) Kram

2009-07-12 @ 20:36:47
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0