Fredag

Klockan är strax efter 13 och jag har hunnit med massor! Inte likt mig.

Gick upp tidigt och begav mig ut för att åka längdskidor (det är ju trots allt sportlov!). Åkte ett par km, riktigt fint ute! Solen gick upp och snön glittrade vackrare än någonsin, snacka om att man fick värsta energikicken! Härligt.

Har sett på HSM 3, Zack är hetast! Har duschat, fixat naglarna, sminkat mig och till och med tittat lite på matten. Prov om en vecka så det är hög tid att börja plugga, riktigt svårt kapitel..

Ska in till Linköping i eftermiddag. Får se om det blir någon shopping, behöver iaf nytt smink.



Kommentarer
Postat av: Ellen

tack :) jag gillar din design vem har gjort den?

2009-02-20 @ 19:43:14
URL: http://ellenhedin.blogg.se/
Postat av: bea

(svar)

vad kul att du tycker det, tack så mycket :)

ha en riktigt fin dag!

2009-02-21 @ 09:06:58
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0