ibland ska man ha tur!


Bild

Jag vann! Var med i en tävling hos den här tjejen, som för övrigt har världens finaste namn. Har läst hennes blogg under det senaste året och passade på att slänga in en kommentar när jag såg tävlingen. Jag har ALLTID otur när det gäller lottdragning så snacka om att jag blev glad när jag såg att jag hade vunnit! Vann ett fint nagelkit från Depend. Perfekt för mig som verkligen älskar att fixa med naglarna.

På tal om naglar, nu ska jag måla dem guldiga. Antingen blir naglarna så där glittrigt guldiga precis som jag vill ha dem eller så blir det totalt fjasko. Återstår att se!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att du vann gumman! Snacka om tur :P vad händer på lovet? Kanske kan hinna ses om du känner för det? :D

2009-12-22 @ 14:23:39
Postat av: Alexandra

jaaaaaa vi får se till att hitta en dag som passar =D hör av mig under mellandagarna!

2009-12-23 @ 14:02:55
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

Kul att du gillade det!!!



//



www.alexandrastyle.se

2009-12-27 @ 18:38:23
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0