What's the problem?

Jaa ni kära vänner. Mitt liv är tråkigare än tråkigast just nu! Igår kväll sov jag för att jag inte mådde bra. Sen sov jag 12 timmar i natt. Var vaken ett par timmar under dagen och sen somnade jag igen. Mamma tvingade mig att ta febern förut, och såklart hade jag feber. Min bror är helt säker på att jag har fått svininfluensan! Hahaha, eller inte.

Sitter och kollar runt lite på HM just nu. Ska göra en beställning hade jag tänkt. Men när man väl sitter där så börjar man tänka, behöver jag verkligen den där? Hur ser den ut på mig? Vilken färg? Vilket resulterar i att det bara blir ett par enkla plagg som jag nästan är hundra på att de passar. Jag är hopplös! Känner ni igen er?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0