Shopping idag igen!



Gårdagens och dagens shoppingpåsar från Vero Moda, Lindex, Gina Tricot,
Cubus och H&M hänger på dörrhantaget till mitt rum


Det blev minsann lite shopping idag också! Kom hem med ett par svarta jeansleggings och underkläder från  L i n d e x , ett par vanliga leggings från C u b u s  och trosor från G i n a T r i c o t. Mycket nöjd! Visar inte upp köpen, inget att visa direkt. Svarta leggings och underkläder. That's it, använd fantasin så kan ni nog lista ut hur det ser ut på egen hand!




Kommentarer
Postat av: emma

Åh, vad gullig du är! Vad glad jag blir <3 Tack så hemskt mycket, verkligen!!



Jättefina grejer du köpt :)

2009-08-11 @ 17:19:53
URL: http://emmasgarderober.se
Postat av: Julia tb

Vad kul med shopping! Jag måste också säga att jag tycker att din header är sjukt snygg!;D



Allt bra med dig då? Jag hoppas att du får en underbar kväll! Många kramar!<3

2009-08-11 @ 19:32:57
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0