Heldag i stan

Idag har jag varit i stan hela dagen med min kära mor och min underbara mormor. Ja, tre generationer på stan! jag har gjort två fantastiska fynd på MQ! Jag är så nöjd. Visar upp dem någon dag!

Håller på och packar nu, åker ner till Västkusten imorgon förmiddag! ÄNTLIGEN SEMESTER! Men det går inget vidare med packningen.. Men äsch, det spelar faktskt ingen roll hur många kjolar eller klänninger jag tar med mig. strunt samma. Blev lite besviken när jag insåg att favorit brallorna låg i tvätten och ett antal tröjor, men so what?! Jag kan ta något annat, bara att ta sig en titt i garderoben! Märks det att jag är på bra humör eller?!

Ska packa klart nu, värst är ju necessären! Så grymt mycket som sak med, men det ordnar sig. Datorn hänger med till Sveriges framsida! Hörs från soliga Västkusten imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0