Tisdag 28/4

Dagen började med nationella! Inte det roligast precis men jag tror endå att det gick hyfsat bra.

Slutade vid 11.30. Tisdagar är ju bara bäst!

Idag blev jag grymt sugen på att få mitt körkort! Har lite grann kvar, men innan sommaren ska det vara klart! Först fick jag vänta på bussen i 40 min (visserligen åt jag lunch under tiden men endå). Sedan åkte jag buss och efter det så fick jag vänta ytterligare 35 min på att mamma kunde hämta mig och skjutsa hem mig från bussen. Vilka i-landsproblem! Men ibland skulle det underlätta med körkort. Erkänn att det låter typ som om jag bor mitt ute i ödeskogen? Nej, det gör jag inte, har  faktiskt bara 1,5 mil till skolan, E4an raka vägen! Men bussarna går sällan och det finns ingen som går förbi där jag bor så det blir alltid en omväg.

Ska till körkskolan om en timme. Körlektion! Nu; vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0