Nattplugg

Nu är det officiellt! Jag pluggar bättre på natten.  Ett ganska hemskt konstaterande med det är sanningen. Jag jobbar mycket mer effektivt och resultatet blir så mycket bättre. Efter kl 24.00 är jag som flitigast. Lite synd att man inte kan plugga varje natt med tanke på att man ska upp till skolan nästa dag... Det finns oändligt många arbeten som jag har suttit och skrivit på nätterna, och föresten, att jobba matte på nattetid fungerar superbra för mig!


Fick ett ryck för ca 1,5 timme sedan och började skriva på mitt arbete till hälsopedagogiken. En timme och en kvart senare så har jag skrivit 2,5 sida! Wow, ibland blir man allt förvånad över sig själv. Men jag är inte helt klar än, har en del kvar. Jag älskar faktiskt att skriva arbeten om jag tänker efter! Det är något som jag är ganska bra på har jag insett under årens lopp (ibland har jag ett bra självförtroende och vågar lyfta fram det jag är bra på!). Men problemet är att arbetena måste skrivas hemma på min egen dator, i skolan blir det inte alls lika bra.


När pluggar du som allra bäst?

Nu måste jag sova. Klockan ringer 06.00 och sen ska jag och mamma iväg, borta hela dagen. Kommer inte att blogga något imorgon.





Kommentarer
Postat av: azra

2009-04-26 @ 19:35:48
URL: http://httpa
Postat av: azra

ursäkta den första kommentaren HAHA:



svar: jag börjar inse det också men låt mig ta ett steg i taget :P. tack jag gillar också grejerna =D

2009-04-26 @ 19:37:03
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0