Monday

Slutade tidigare idag. Skönt, för jag är grymt trött och hängig.

Kom hem och åt och vilade lite grann. Bakade sedan en morotskaka (den är i ugnen nu). Sitter för tillfället och skriver lite på mitt arbete till hälsopedagogiken som jag trodde att vi skulle lämna in idag. Men tydligen inte, ska in nästa vecka istället. Fick lite feedback på förra arbetet idag. Gör jag det här arbetet riktigt bra så får jag MVG. Det värsta är att jag inte riktigt vet hur jag ska gå till väga.. Men det löser sig, i värsta fall kunde man kompletera och iaf få MVG.

Ska kolla igenom engelskan en gång sen. Har som många andra nationella imorgon, writing-delen. Suck! Måste plugga till provet i affärsengelskan också, hinner inte imorgon..

Back to work! Jag måste vara lite flitig en stund nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0