Läskigt

Förut hände en jätteläskig sak. Till att börja med så har jag varit förkyld den senast veckan och haft ont i öronen (typ lock för öronen och pga det kännt mig yr). Förut när jag snöt mig lite försiktigt så blev jag jätteyr. Så yr att jag ramlade ihop i en hög på golvet. Skitläskigt, blev riktigt rädd faktiskt. Hade ett enormt tryck i öronen, kändes som att huvudet skulle sprängas och allt bara snurrade.

Pappa ville att vi skulle åka in till akuten men så blev det inte. Han och mamma trodde att det var något fel på kristallerna i öronen. Kommer ihåg att mormor hade det för ett par år sedan. Googlade lite om det nyss och jag har ju varit yr på morgonen en längre tid och inte kunnat gå upp ur sängen pga det och just det var ett typiskt symptom. Nej, jag är inte hypokondrier!

Mamma ska ringa och försöka få en tid på vårdcentralen imorgon åt mig. Hoppas det finns någon tid, kan nästan slå vad om att det bara finns tider på morgonen när jag har nationella...



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det ordnar sig gumman <3

jag accepterar inte fler dagar utan dig i skolan, så det så! =D

2009-04-27 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0