Körlektion

Har haft min körlektion nu. Gick riktigt bra måste jag säga! Tiden för uppkörning närmar sig trots allt och jag blir rriktigt stressad över det. Hur ska man hinna?

Fram till sommarlovet så har vi fullt upp i skolan, varje vecka. Ibland är samhäll-ekonomi verkligen slappt, men nu är det allt annat än slappt. Lärare är sämst på att planera. Hela maj är nu nästan helt fullbokat i min kalender. Och vet ni vad? Vi har vårt sista prov (marknadsföring) den 9 juni! Känn på den ni! Inte det roligaste med tanke på att många redan har sommarlov då...

Så alla prov, läxor och inlämningar i skolan gör mig lite orolig för att jag inte ska hinna plugga på körkortsteorin ordentligt. Man orkar ju faktiskt inte hur mycket som helst. Skulle gladligen prioritera körkortet framför skolan för tillfället.

Ska baka en äppelpaj sen!
Fick det i skolan idag som efterätt efter lunchen. Men kön var grymt lång och seg så jag skulle aldrig hunnit ställa mig i kön med tanke på att jag skulle med bussen...

Men gissa vad jag ska göra nu? PLUGGA! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0