Freaky Friday

Tänk att det redan är fredag igen! Underbart. Min förkylning känns hopplös men den är iaf bättre än igår och jag kan nästan fungera som normalt. Slutade skolan redan kl 12.15 idag! Så himla gött! Kompledigt på sista lektionen. Mamma hämtade mig efter skolan och så uträttade vi ett ärende på banken. Nu är klockan strax efter 14 och i normala fall skulle jag inte komma hem förs om en halvtimme.

För en lite stund sedan försökte jag strukturera upp alla läxor, prov plus inlämingar som jag har den kommande tiden. Sorterade och skriv små post-it lappar och satte på alla olika ämnen så att jag ska ha bättre koll. Kände mig faktiskt ganska duktig! Insåg dock att det måste bli en del plugg i helgen.... Engelska (repetition inför nationella på tisdag) och  plugg till affärsengelskaprov nästa vecka. Inte nog med det, på måndag ska jag lämna in ett arbete till hälsopedagogiken! Jippe, jag har inte ens börjat.... Dåligt planering... Men som tur är så ska arbetet vara ganska litet, men endå, svårt!



Solen skiner och det är jättehärligt ute! Men jag ska hålla mig inne och vila. Ska äta lite sen lunch nu och se på en film. Ikväll blir det stallet!! Somliga väljer att festa en fredagkväll som denna, jag satsar på motion! ;) haha.


Kommentarer
Postat av: azra

JAg har projektet, eng, affärseng, hälsopedagogik och tyska. JAg har INTE börjat på nåt av det.

Somliga väljer att festa en fredagskväll som denna, en väljer att motionera, Azra Zubanovic väljer att PLUGGA!



puss.<3

2009-04-24 @ 19:40:09
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: azra

tack jag är stolt, önskar att ja kunde vara lika duktig imorn..

Tack jag gillar den =D borde köpt små också höhö

2009-04-24 @ 22:57:44
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0