Somsomsommar.

 

Helt ofattbart att vi redan är inne i augusti, vilken sommar! I år kan vi inte klaga. Har efter Turkiet lyckats få in lite Göteborg, lite Danmark, massa släkt och vänner, bad, härliga utekvällar, parkhäng - och jobb, såklart. Jag och en massa nya vikarier. Svårt det där, alla har vi varit nya någon gång. Men, känslan var allt bra fin när bästa kollegan kom tillbaka efter semestern förra veckan, allt återgår sakta men säkert till det normala igen. Frågan är dock vad som är normalt på en arbetsplats där över halva personalstyrkan har slutat? Haha. Kan bli en intressant höst. 

Häromveckan sprang jag mitt i natten på en gammal vän. Vissa gånger blir allt bara så rätt, vägarna korsas vid exakt rätt tillfälle, när man behöver det som bäst. Han drog upp mig, höjde mig till skyarna med fina ord, fick mig att komma till insikt med vissa saker, saker som jag valt att blunda för. Jag älskar peppande och motiverande människor! Människor som förstår och som är precis som jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0