Up all night.

 




Nu har det gått en månad sedan jag loggade in här senast, en hel månad. Livet börjar få rutiner, jag börjar komma in i mönster, saker börjar bli förutsägbara. Skönt, men samtidigt rätt tråkigt. Jobbet rullar på, stora organisatoriska förändringar/byte av arbetsgivare som skulle ha skett har skjutits upp. Mitt 6-veckorsvikariat på finaste arbetsplatsen har förlängts, sen förlängts igen och nu är en förlängning aktuell igen. Ett fast schema fram till hösten/vintern - ja tack ja tack ja tack. Kollegorna ♥

Har flängt runt en del de senaste veckorna, varit i både Stockholm och Göteborg och hälsat på fantastiska vänner. Checkat av några temafester och utekvällar med de bästa. För att toppa upp april månad ytterligare (och vi är bara halvvägs!) så har jag på äldre dar blivit bilägare. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0