En glimt av oktober.

 
 
Oktober bara flyger fram.

1. Underbara vänner. 2-3-4-5-6-7. Blickar tillbaka på London. 8. P-fika med fina kollegor var och varannan dag. 9. Prommenixar. 10. Pluggar socialrätt. 11-12-13. Njuter av årets bästa årstid. 

Den här månaden har varit så bra, men så upp och ner. Än är den inte slut. Jag har tvivlat på mig själv, men samtidigt innerst inne vetat att vad jag än tar mig för så kommer jag att ro det i land. Det gör jag alltid, på ett eller annat sätt. Jag har fattat stora beslut, jag har provat nya vägar. Allt har rasat, jag har rest mig. Jag visar framfötterna på jobbet, jag har avregistrerat mig från ytterligare plugg, jag har avsagt mig CSN. Jag står på egna ben. Jag letar lägenhet, jag går på visningar, jag tackar nej, jag tackar ja. Hoppas, väntar, drömmer. Går vidare. Människor har försökt dra ner mig, andra har peppat, stöttat, motiverat och dragit upp mig. Höjt mig till skyarna. Jag har kommit närmare dem som stod mig nära, jag har tagit avstånd från energislukande personer. 

Det känns som om jag pratar om flera månader, när det i själva verket bara är tre veckor. Oktober har varit en lärorik månad, so far. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0