130228

Igår arbetade jag första dagen på mitt nya ställe! Kan väl inte säga så mycket mer än att det påminner om mitt andra jobb (som jag såklart fortfarande också är kvar på), fast mer fokus på motiverande samtal, kommunikation och social interaktion. Men det känns bra, skönt att kunna bredda kompetensen lite, trots att det bara är ett vik vid behov. 

Idag har jag åkt på någon jäkla skit. Feber, huvudvärk och sprängande bihålor. Har dock varit i skolan några timmar för grupparbete (thank God att jag har Christoffer i min grupp säger jag bara). Har hållit mig förhållandevis frisk på sistone, trots allt. Hoppas det beror på regelbunden träning och relativt bra kost. Men nu var det tydligen kört. Men jag är rätt glad ändå, tränade igårkväll som vanligt och kände för första gången på många, många år styrka i ryggen. Min ständiga Akilles häl since forever, vad jag är gör, ständigt ryggont. Det mina vänner, det var ren skär lycka i finaste form. Ett steg åt rätt riktning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0