You make me laugh, you make me shiver. Isn’t that a fabulous scene?



HEJ. Vet inte riktigt vart den här veckan tog vägen. Har haft tre helt fantastiska dagar på jobbet måndag-tisdag och söndag (nu förstår jag att ni vid det här laget har tröttnat på min glorifiering av mitt jobb, man sanningen är den att jag faktiskt är ärlig, jag gillar det, annars skulle jag inte gå dit, det är högst frivilligt och jag kan tacka nej precis när som helst). Idag var vi på bio! Barnbio, ja. Mys! Checkade av TSS utb i onsdags, har lärt mig så himla mycket! Riktigt, riktigt kul. Har hängt en del på stadsbibblan och pluggat, några föreläsningar, fikat med min fina Maria, pluggat på EH, ätit en massa god mat. Igår hade jag och AnnSofie ost-kex-vin-kväll, rundade av kvällen med lite party i Ryd hos Madde, en sväng via Ågatan och hem. Det var en pigg Alex som entrade jobbet 9:30 i förmiddags och drack kaffe med Tom, hehe. För övrigt har jag varit sjuk, gett upp hoppet om mänskligheten, konstaterat att mat fortfarande toppar favoritobjektet att fota och jag har insett att det är näst intill omöjligt att hitta en fin kappa till vintern som sitter bra (I-landsproblem). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0