Skryt.

Har väntat på resultatet från den förra tentan en evighet. Imorse, nästan en vecka försenat, ja då kom det minsann. Satte bokstavligen talat kaffet i halsen 08:43 imorse när jag loggade in på Studentportalen. VG, ett VG!! Kändes jävligt skönt, och lite till. Svåraste kursen av dem jag läst hittills och resultatet kunde blivit precis vad som helst. Med tanke på att jag nästan jobbade heltid veckan innan tentan så kan jag inte göra annat än att klappa mig själv på axeln. Ha! Ibland känner jag mig så jävla grym.

Förövrigt har den här dagen gått från dåligt, till hur bra som helst, till sämre än sämst. Överväger en tripp till London, själv, enbart för att komma bort från allt ett par dagar. En liten treat och ladda-batterierna-resa. Men jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh grattis! Hände exakt samma för mig, visste inte om jag hade klarat min kurs, men tydligen. Med högsta betyg !! Helt förvånad, men också så himla stolt :D
London... Ja, håller som bäst på att fylla i alla blanketter. Är ju hur många som helst! Men är förhoppningsvis där om två månader typ :)
Hoppas allt är bra annars!

2012-11-22 @ 08:50:10
URL: http://www.sarakarinemilia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0