Jobb.

Haft en superdupermegavärldsbäst eftermiddag och kväll på jobbet! Jobbat med Tom för första gången sen augusti, firade med personalfika i smyg! Chillat, lyssnat på massor av bra musik, lagat fenomenalt god middag och bara skrattat. Klädkod hade vi tydligen bestämt dagen till ära, omedvetet, haha. Rödrutig flanellskjorta och grå stickad tröja is the shit. Ibland kan jag känna att vi är lite äckligt lika, på alla plan. Men, det blir så himla mycket roligare och enklare att jobba om man klaffar! Nu ska jag strax slänga in handduken, 06:53 sitter jag på bussen tillbaka till jobbet för en morgonkaffe och jobb med Tom, sen väntar en heldag på jobbet med min prinsessa. Still love my work.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Besök min blogg för att tävla om produkter från bland annat Makeup Store och Nivea!

2012-11-10 @ 19:33:47
URL: http://nattstad.se/makeyouup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0