Fredag 120203

Hann bara att blinka och plötsligt har det gått en hel vecka. Men den här veckan har varit så fruktansvärt bra! Älskar lägenheten, älskar alla fina vänner, älskar livet just nu. Cyklade till skolan igår, inget jag rekommenderar att göra när det är -15, fy fan vad kallt det var. Men jag var tvungen att cykla bara för att jag kan KAN GÖRA DET NU. Ha! Jobbat lite med gruppen, pluggat en hel del. Igår målade jag om mitt köksbord, vitt! Älskar att göra lite praktiska och kreativa saker. Plus att det blev precis som jag tänkt mig! Hängt ännu mer nere på stadsbibblan, tränat och haft folk här mest hela tiden. Hade seminarium idag, gick super! Hängde kvar i skolan och lunchade/pluggade med Jessica. Skönt att kunna ta helg med gott samvete. Mötte upp min favorit Linus (ALLA heter Linus just nu, var och varannan människa jag träffar, vad är det med Sveriges befolkning och just det namnet?!) och catchade upp efter veckan och inför helgen. Fint det där. Hunnit med en sväng på IKEA med mams, beställt en tv (hemleverans, man tackar!) och fixat med en massa papper. Imorgon har jag bokat in lite för mycket, dubbelbokat mig själv. Inleder med jobb (note to self: lär dig säga nej, du har ju förtusan flyttat) och avslutar med utgång med mina gamla favoriter från gymnasiet! Fan vad kul det ska bli! Förhoppningsvis får jag även en nattgäst, kan inte bli bättre! Ah. Gotta love life.

Kommentarer
Postat av: Lisa, studentliv och politik

tack gumman <3 Efter årsmötet nästa helg har jag all tid i världen (nästan, haha) puss på dig <3

2012-02-04 @ 10:12:08
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0