Bästa tisdag.







Idag har jag gått runt och varit äckligt glad. Strålat i kapp med februarisolen och nästan varit lite avundsjuk på mig själv. Ibland känns allt bara så rätt! Tre timmars intro plus föreläsning i nya kursen 0900-1200 med följeslagarna omkring mig. Snackat en massa träning med Jocke, jäklar vad peppad man blir av att umgås med träningsnarkomaner. Träna träna träna. Tvåtimmarslunch med Linus! Diskuterade livet stora frågor och gitarrspelande. Blev så motiverad att jag gick raka vägen hem och satte mig och spelade (med öppen balkongdörr, sorry kära grannar). Kan han så kan minsann jag också lära mig. Det SKA gå. Målat ett lager till på köksbordet, äntligen hängt upp en förstoring på ett av mina Londonfoton på väggen (finally, feels like home), cyklat runt i skinnjacka utan att frysa, pluggat på bibblan, tränat skiten ur mig på gymmet, handlat mat. Effektiv tisdag, YES. Bara umgåtts med människor som får mig att bli så jäkla taggad. Och glad. Precis som det ska va, bättre blir det inte. Igår hängde jag föresten på bibblan med Lollo och lunchade på stan, himla fint det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0