Onsdag.

Är så s j u k t trött på Östgötatrafiken. Försenade tåg, inställda tåg, korta tåg med för mycket folk (idag påminde det om tuben i London när det är som mest busy, stod som packade sillar), signalfel, elfel, mötande tåg, tåg som fastnar i backar (jaa, det hände idag!). Tog 80 min hem om man räknar med försening, inte okej. Vågar inte ens fundera över vintern.

Om man bortser från ovanstående så har dagen varit bra! Skulle haft litteraturseminarium inför tentan vid 10-tiden med tre andra grupper, det var dock bara jag, Linus och Jessica som dök upp och vår lärare var sjuk. Jobbade vidare tillsammans på egen hand istället, placerade oss i ett grupprum och hade hysteriskt kul som vanligt. Pluggade till strax efter 16-tiden, ut till Tornby en snabbis för att fixa ett ärende, sedan hem. Har åkt på en huvudvärk från helvetet, så jag överväger att snart gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0