Hej för tredje gången idag.

Härlig lunch och underhållande föreläsning! Skön snubbe, gillade honom skarpt. Just nu är det väldigt mycket psykologi inblandat, tur att jag har min privatlärare, min egna lilla psykolog, annars skulle jag nog vara lite lost. Jag och Linus orkade inte börja med grupparbetet efter föreläsningen eftersom Jessica stack upp till Sthlm och Lina satt på ett plan till Gran Canaria. Inte ett dugg avis. Hemtentan är om 1,5 vecka och jag ligger nästan i fas, tror jag, har dock en del engelsk litteratur kvar att läsa och förstå. Köpte en begagnad bok idag föresten, där tjänade jag in 250 spänn! Känns ju inte helt fel om man säger så. Nu laddar jag inför kvällens dressyrlektion! 4 veckor sedan sist... Imorgon kör vi på samma koncept som idag, sovmorgon och möts upp vid 12 och käkar tilllsammans. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0