Andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver, att förstöra för sig själv är det enklaste i livet.

Är "ledig" idag, alltså pluggar hemma. Nyss tagit en promenad och fått i mig lite lunch, huvudet känns tungt som bly idag, helt off. Sökte till våren häromdagen, kan meddela att jag helt har tänkt om under de här 7 veckorna på universitetet. Tanken var att göra något annat i vår alt söka in till sjukgymnast, men jag fortsätter med pedagogiken en termin till! Känner verkligen att jag har hittat rätt! Trivs så himla bra. Ett steg i rätt rikting mot vad jag faktiskt vill hålla på med i framtiden. Visste sedan tidigare att jag får med mig Jessica till pedagogik 2:an och blev så jäkla glad idag när Linus berättade att även han fortsätter! De tre musketörerna kör vidare, kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0