111012

Har druckit ofantliga mängder kaffe idag och mumsat på Linas goda hembakta biscotti. Stort plus till 1kr-kaffe! Skitbra initiativ av de gulliga grabbarna som stod utanför HumSam. Grupparbete fram till lunch, snabbislunch (vi är världens segaste, konstaterade att vi behöver minst 1,5 tim på oss eftersom vi mest pratar och skrattar) och föreläsning till 15-tiden. Gått runt med mina brillor hela dagen, tro det eller ej, men jag stormtrivs i dem (trots att jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig)! Har suttit och fixat/laddat ner iOS 5 nu den senaste timmen, var väl inget revolutionerande direkt. Märker inte så stor skillnad. Nu ska jag sova, completely dead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0