Torsdag 111027

UPDATE: Lång sovmorgon, har försökt att plugga utan resultat (gav upp efter 5 min), lagat någon form av improviserad pasta carbonara à l'Alexandra, kikat på datorer igen och insett att jag kanske vill ha en mörk metallicblå trots allt (lite udda men fint, BESLUTSÅNGEST), spanat runt efter fina vinterjackor men kan inte bestämma mig för vilken modell/stil jag ska köra på, fastnat framför hemnet.se (vill flytta nu!), lyssnat på bra musik, youtubat och pratat med min favorit. Lagt fokus på helt fel saker idag med andra ord. Tenta, visserligen hemtenta, på måndag men det ska nog gå att naila den i vilket fall som helst. Känner mig ganska så påläst, believe it or not. Dressyrlektion ikväll! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0