1 oktober.








Senaste dygnet - världsklass! Ett av shoppingfynden från gårdagen, färgat håret lite mörkare (det blev dock mer svart än brunt och jag är missnöjd som tusan, h e l v e t e), ashärlig tentafest med klassen i en villa med inomhuspool, stalljour morgon+kväll, varit hos pappa och busat med min lilla favorit, hämtat ut min fake-Longchamp väska (perfekt skolväska) som jag fyndade på eBay häromdagen, långfika med Sofie på Gusto, middag/myskväll hos Ida. OCH, som grädde på moset, Anette kommer om 2 VECKOR. Bokat och klart. BÄSTA. Har snittat på 4-5 tim sömn/natt den senaste veckan, pluggat galet mycket, ätit uruselt, noll motion. Känner mig lite sliten. Fast samtidigt lycklig. Imorgon ska jag sova hur länge som helst och göra absolut ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0