VG!

Satt och pluggade i HumSam under förmiddagen och sen var det dags för tentaåterlämning (hatar att det inte kommer upp på Studentportalen direkt). Man kan ju inte göra annat än att vara stolt över sig själv, FULL POTT på tentan, det ni! Nu svävar jag på moln igen, en riktigt egoboost för självförtroendet. Var så himla nöjd när jag skickade in tentan, känns skönt att få ett betyg på att den faktiskt var bra skriven. Jag hatar att skryta, men jäklar vad bra jag är. Nu ska vi bara ro i land med tenta nr 3 nästa vecka också...

Kommentarer
Postat av: azra

grattis gumman!

2011-11-18 @ 22:59:23
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Anna

Duktig du ääääär =)

2011-11-20 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0