Musikhjälpen.

Tanken var att jobba idag tillsammans med M, men jag vakade med migrän så det var bara att somna om. Har haft migränkänningar hela veckan, så fort man slappnar av/är ledig kommer skiten. Satsar på jobb imorgon istället!

Förberedelserna inför jul är i full gång här hemma. Det pyntas och städas, jag har knappt köpt några julklappar alls (jag som brukar vara ute i god tid!) och julgodis står på agendan i eftermiddag/kväll. Trots detta så har jag ingen julstämning alls (vart fan håller snön hus?!). Märkligt.

MUSIKHJÄLPEN är på dygnet runt, kan man göra något annat än att älska det? Love.

Idag är jag på sånt jäkla bra humör (trots att morgonen som sagt började sämst med inställt jobb), sitter liksom och skrattar för mig själv. Och, mobba mig inte, men jag längtar till måndag morgon så att jag kan hänga på uni med de bästa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0