111215

Bloggen känns inte som prio nr 1, snarare prio 1000000. Orkar liksom inte. Det har blivit en skolblogg, inget annat. Och på tal om skolan: HAR SÅ JÄVLA KUL I SKOLAN igen, supergruppen har fått tillskott i form av Sanne (världsbäst!). Kan det blir bättre?! Nej. Eller jo, lite kanske. En grupp med fem pratglada tjejer, vi skulle faktiskt behöva en kille. Men vi har reserver som vi lånar in vid behov, haha. Är så himla glad att jag har träffat alla de här fantastiskt människorna. Plus att jag har hittat min grej, mitt ämne (avverkat ännu en superduperbra föreläsning idag!). 8 timmar i skolan/dag känns som en lätt match. Jäklar vad jag trivs. Som grädde på moset så har jag tagit tag i min träning igen och ridit dressyrlektion på en D-ponny. Minihäst, men megakul. Imorgon ringer kl 05:15, som vanligt. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0