Beslutsångest.

London London London. Dessa eviga tankar om London. Allt påminner mig om London, precis allt. Men jag gillar det, skulle absolut inte vilja ändra på det. Tanken är att få upp lite Londonfoton på väggarna, egentagna såklart (känner att det är dags att få upp sin egen konst och inte någon annans). Just nu är väggarna vita och helt kala, stilrent och minimalistiskt, oh ja. Men jag vill ha ett personligt rum. Måste ta mig själv i kragen och framkalla foton. Vill ha upp mina favoriter på väggarna. Men beslutångesten är för stor. Vilken storlek ska jag framkalla dem i? Olika/samma storlek? Vad ska det vara för ram? Enkel ram/stor och maffig ram? Färg på ram? Hur ska de hänga? Raka rader? Hullerombuller? Hur många foton ska upp? Kanske en tavellist? Hmmm. Vilka problem. Nu, ikväll, ska jag i vilket fall som helst slutföra mitt Londonalbum på Facebook, bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: azra svarar

haha kan säga detsamma du, massor läsare men bara du som kommenterar :P

2011-08-21 @ 22:34:10
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0