Shoooopping

Löööööning igår (får visserligen lön varje fredag, men ändå), shooooopping idag! Ska till mysiga Covent Garden och se om vi kan göra några fynd. Jag vill handla fler julklappar! Nu måste jag rota runt i min, väldigt stora, garderob och hitta något att ha på mig.

Invigde föresten MJ-gummistövlarna igår (hade filmkväll hos Anette), kände mig som en lantis i London. Men strunt samma, jag blev inte blöt. Fick till och med frågan om jag ville festa, i gummistövlar? Nej tack. (Har en "klubb" som jag alltid passerar på vägen hem). 

- Helloooo sunshine. Do you wanna party tonight?
- Ehh, nooo. I'm wearing wellies.
- It doesn't matter, coooome and join us!
- No thank you, not tonight.
- Uuuhh... Next week?
- Maybe. 




Och ni, glöm inte FRÅGESTUNDEN! Vore ju kul om det kom några frågor nu när jag har ansträngt mig för eran skull. Fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0