Bilder från igår:








Igår hade jag verkligen en perfekt fredag! Mötte upp Siri vid St Paul's, gick över Millenium Bridge och gick in på Tate. Tate var inte alls som jag hade föreställt mig, men helt okej. Satte oss sedan på Pret och pratade bort tiden. Inte helt fel. Londonvädret igår var verkligen konstigt, jättevarmt under dagen men ändå dimmigt. Antar att det var en mildare grad av den berömda London smoggen! 

Kom hem runt 18.30-tiden, bytte kläder, skypade med mams och kastade i mig lite mat. Är man effektiv så hinner man med det mesta. Mötte upp Anna och Anette för att ha en liten shoppingdate på Primark. Fick med mig lite rosa grejer hem. En rosa myströja, rosa underkläder och en rosa t-shirt. Och ett nagellack (som var superbra!).

Kommentarer
Postat av: Azra

fast Alex om du precis har köpt det så kan du ju inte veta att det e superbra :P

2010-10-09 @ 14:32:01
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0