Helgen,

Har haft en kanontrevlig helg! Planerad? Oh ja. Aldrig mer en oplanerad helg, never ever. Kameran har legat hemma hela helgen, osmart.



Fredags. Ja vad hände i fredags? Inget speciellt tror jag. En powerwalk till Primark på kvällen (spenderade £1). Promenerade längs Oxford och svängde sedan av och gick hela Bond St. Önskar att man hade obegränsat med pengar... Vem vill inte shoppa på Chanel, YSL eller varför inte Tiffany liksom? Hängde lite vid Piccadilly.



I lördags var vi på julmarknad i Svenska Kyrkan här i London. Jag och Anette promenerade dit, mötte upp Anna och sedan Siri. Kyrkan här är så fruktansvärt annorlunda om man jämför med i Sverige. Här är stämningen jättehärlig och avslappnad, inte ett dugg stel. Marknaden var liten, men ack så mysig. Massor av svenskar, glögg, pepparkakor, lussebullar, svenska produkter osv. Trevligt trevligt.



Hann med en snabbis på Oxford St, hem, byta om, ut igen. Middag med söta tjejer. Vidare till B@1 och sedan till Bond Club där ett bord med gratisdrinkar väntade oss. Kanske inte den roligaste kvällen i mitt liv, men det blir inte bättre än vad man gör det till! 

Söndag. Hängde med Siri största delen av dagen i Camden. Är så otroligt glad att jag har henne här. Fantastisk människa. Jag gillar föresten Camden, den delen av London växer och blir allt större och större i mina ögon för varje gång.

Kommentarer
Postat av: Siri

Åh, DU är fantastisk! Och vi kommer ha en gryymt mysig vår här.

2010-11-28 @ 23:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0