1:a november



Måndag. Ny vecka och ny månad i London! Om EN VECKA kommer Sofieeeee! Men idag önskar jag dock att jag var hemma och kunde krama om en viss person.

Största beslutet idag var: Oxford St eller Westfield? Lotten föll på Oxford St. Har spanat in en myströja på M&S som jag skulle köpt idag, men tyvärr är jag ingen size 6 eller 8. Typiskt. 

Efter som jag hade några timmar att slå ihjäl tog jag en runda inne på Primark, det var jag och alla andra svenskar. Var tredje person var svensk, minst. Fick med mig lite smått och gott, inget speciellt. Ska packa upp påsen och se vad som passar, alltid lika spännande!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sötaste finaste du <3 tack för att du finns <3

2010-11-01 @ 20:14:45
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bara en veeecka :D

2010-11-01 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0