Nummerlös.

Plötsligt var man mobillös (eller ja, nummerlös). Det skulle gå på dan att flytta över numret från mitt abonnemang till ett kontantkort men tanke på att det är samma operatör, men nej, såklart inte. Är utan helt utan nummer fram till mitten på veckan. Kul! Känner mig helt handikappad.

Fick nyss redan på att jag måste rycka in och jobba imorgon, hade lite andra planer med jag tror jag hinner med både och! Klart man ställer upp när det krisar liksom. Nu lutar det även åt jobb på tisdag också. Vad hände med min ledighet? Booortaaaa!


Kommentarer
Postat av: linnéa

svar: Jag har jobbat som sommarvärd och musiker i en stor kyrka mitt i stan, askul! :D

2010-08-15 @ 00:44:26
URL: http://liyah.devote.se
Postat av: Martina

Hej! Kom in på din blogg och såg att du med bor nära lkpg kanske ? Jag är aupair i London just nu , vilket område ska du bo i ? :)

2010-08-15 @ 00:56:31
Postat av: Caroline

Själv tappade jag mobilen i marken idag. Suck! Skärmen sprack och fick några hål men som tur är fungerar den okej ändå. Man vill ju inte lämna in den och åka telefonlös till London =/

2010-08-15 @ 13:04:42
URL: http://nannyilondon.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA SVARAR

SVAR TILL MARTINA: Hej, vad kul att du hittade mig! Yes det stämmer, jag bor ca 4,5 mil från Linköping! Jag ska bo i Notting Hill, vart bor du? :)

2010-08-15 @ 17:03:11
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0