Irriterad

Uräkta för de smått arga (förbannade) inläggen igår kväll. Men jag var riktigt arg. Jag är riktigt arg.

Idag har vi typ haft hål timme från ca halvt tio till halv tre. FEM TIMMAR! Inte okej. Lärarna är på kryssning vilket innebär inställda lektioner. De är på en så kallas "kurs" kombinerat med en krysning. Råkade nämna det för pappa förut, hans kommentar var "Haha, visst va! Vi alla vet ju att på kryssningar så festar man. Sannolikheten för att de kommer att lära sig något vettig är noll!". Jag håller med helt och hållet. Inställda lektioner innebär uppgifter att göra på engenhand (och närvaro). Skitkul!

Slutade vid halv fyra, skulle vänta på brorsan som slutade fyra. Jag ringde honom vid strax efter fyra och frågade var han var, "eeh, jag ska inte hem, jag ska till Vickan". Men vad fan var min enda kommentar. 35 minuter väntade jag helt i onödan!

Nu ska jag till stallet och rensa tankarna lite grann. Kan verkligen behövas! Later!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha! min pappa sa "det är nog mest kryssning dom är på, dom lär sig nog inget!" tror detstämmer rätt bra :P

2009-09-14 @ 19:58:58
Postat av: Alexandra

hahaha det stämmer nog till 100%!

2009-09-14 @ 20:22:40
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0