Sommaren som gått

Bästa köpet: Jag har gjort många bra fynd, har fyndat mycket på rean.

Roligaste festen / utgången: Kan inte välja. Men partylivet på Öland var ju skitbra!

Sommarens låt: Rap Das Armas! Grymt jobbig låt haha.

Roligaste resmålet: Har inte rest någonstans i sommar, men Öland! Emax i Örebro är ett minne för livet.

Bästa bio: Harry Potter. Tror inte att jag har sätt någon annan film på bio i sommar faktiskt!

Sommarens flirt: Hahaha det vill ni allt veta va!? ;) Det håller jag för mig själv.

Bästa dagen: Om maj räknas till sommaren så säger jag den 19 maj. Körkort!

Jag har lärt mig: En himla massa.

Frisyren: Slarvigt lockat! Fungerar alltid.

Väskan: Min lilla svarta från Primark.

Plagget: Kjolar!

Sommarläsning: Har inte blivit så mycket läsning alls. Men en hel del tidningar, Glamour, Solo och VR.

Beautyprodukterna: Läppglanset från Hawaiian Tropic, bodybutter från Body Shop, vaseline med aloevera, hårserum från Toni & Guy och värmeskyddande spray från Lee Stafford.

Smycket: Alla mina silverarmband! Passar till allt, dygnet runt, fest som vardag.

Kaffe: Islatte!  

Skorna: Mina älskade ballerina från Marks and Spencer, London. Tredje sommaren, bra kvalité!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0