Perfekt dag



Precis lagom lång skoldag idag. Först lite info om högskola/universitet av syon och sen mentorstid. Slutade redan vid 10-tiden!!

Åkte in till stan med Azra och Sandra! Trevligt trevligt, länge sedan jag var där. Jag var egentligen grymt shoppingsugen men jag vet ju att jag inte behöver något och då får jag bara dåligt samvete när jag shoppar. Så det blev bara ett par leggins från Bikbok, typ såna jag bloggade om igår, that’s it inget mer. Är nästan stolt över mig själv haha!

Fick ett trevligt sms från en viss M förut som undrade om jag ville jobba på lördag! Visst, självklart sa jag! Bäst att ta alla jobbchanser man får, man är ju bra dum om man tackar nej när man blir erbjuden.

Nu ska jag bara slöa lite till, har slöat sen jag kom hem. Svarade fort och slarvigt på naturfrågorna som vi har till imorgon (orka liksom?).



 


Kommentarer
Postat av: azra

sv: ja ska ju va med på fettolistan ju :O



hahah naturfrågorna svarade ja på på 5 min typ hahaha vill inte ens kolla svaren :P

2009-09-01 @ 21:25:25
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-09-01 @ 21:54:32
Postat av: azra

HAHAHHA ja har inte heller alla svar :P

2009-09-01 @ 22:11:23
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0