Klippt mig!

Kompade en timme på FG-lektionen, hade ändå inget att göra. Så vi slutade typ vid 15-tiden.

Sen åkte jag och Azra till Julia och jag klippte mig. Fick en tid lite tidigare pga ett återbud. Jag blev jättenöjd! Skulle bara fräscha till topprna lite, inget avancerat alls. Brukar inte bli så nöjd när jag precis klippt mig, men denna gång är jag verkligen det. Det blev som jag ville, en uppfräschning av den gamla frillan. Det ser inte så där hemskt nyklippt ut som det kan göra ibland, en superbra klippning med andra ord. Jag ska nog klippa mig hos Julia i fortsättningen :)

Ibland ångrar jag verkligen att jag inte valde att gå frisör på gymnasiet. Hår är kul! Jag älskar hår.


Kommentarer
Postat av: azra

Titta vad bra mina tips är :D men klart du skulle till henne såg ju hur snygg ja e i håret haha :P

2009-09-17 @ 19:01:10
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0