Allvarligt?

Snalla, rara, söta Word - skärp dig! Jag har sutti i flera timmar nu och ingenting fungerar. Är det det här som är höjden av otur eller? Gjorde ett test på Facebook förut, 98 % lucky today. Visst, sure va. 98 % bad luck stämmer bättre.

Har försökt att kopiera och klistra in allt i ett nytt dokument, men nej såklart att inte det fungerar. Programmet stängs ner så fort jag försöker ändra eller lägga till något. Det går inte ens att skriva ut det. Jag får ta och prata med Agneta imorgon, jag får lämna in arbetet senare. Kul om jag måste skriva om hela skiten, jättekul, jag jublar av glädje!

Föresten. Huvudet är inte på topp och jag känner en antydning till migrän. Halsen är katastrofal och jag kan knappt prata. En härlig start på en ny vecka! Nu fattas det bara en massa läxor.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0