m.å.n.d.a.g

Usch vad trött jag är. Ska ta tag i världens roligaste eng c lite senare. Jag har kommit fram till att provet kommer att vara svårt, krångligt och chockerande. Oavsätt hur mycket jag pluggar kommer jag att sitta där och bli lika förvånad som alla andra gånger när det gäller eng c. Vår lärare är oberäknelig, man vet aldrig vad hon hittar på. Hatar det. (Bara så ni vet så kommer ni att få stå ut med mig klagande över engelskan fram till studenten) 

Nähä ni, min dag blir inte roligare än så här. Ska vila en stund nu och sen läsa igenom engelskan en gång. Kanske bör börja på svenskan och ta mig en titt på filosofin också. Inget låter särskilt lockande om ni frågar mig.


Kommentarer
Postat av: azra

LOVE THE CHALLENGE! =D

2009-11-09 @ 21:10:34
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0