Framtidsplaner



Nk B provet idag, gick nog helt okej faktiskt. Innerst inne tycker jag ju att natur är kul och intressant, föredrar det framför ekonomi om jag ska vara helt ärlig. Men jag är sååå glad att jag går sp och inte nv, skulle aldrig orka med tempot och jag i en naturklass? Nej, jag skulle vara trögast. Älskar min sp-klass!!

Fick hem en katalog från LiU idag. Bläddrade lite i den och insåg att jag inte vet vad jag vill utbilda mig till. Många alternativ men inget som lockar mer än något annat. Läkare är fortfarande drömmen, men det är inte realistiskt. Åhh, vad jobbigt. Ett år ledigt blir det i alla fall efter gymnasiet, det har jag haft klart för mig länge. Har suttit och kollat runt på olika au-pairsidor, jag är jättesugen på att åka iväg! Det har varit min plan i flera år, nu gäller det bara att göra slag i saken. Vart vill jag åka då? Dum fråga, London såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0