Thank God it's Friday



Rätt vinnare av Idol, ERIK! Visste att han var en vinnare redan från början, 18 and life – sen var jag fast. Grymt bra. Han gjorde vinnarlåten bäst och jag fullkomligt älskar The show must go on.

Luciafirande i kyrkan på förmiddagen, mysigt. Slutade strax innan två men råkade fastna i en viss lärares arbetsrum i 20 min.. Pratsam var ordet ja.

Mamsen hämtade upp mig efter skolan och vi åkte till Linköping. Först stan, sen Ikano. Måste säga att det var så sjukt litet, man vänjer sig fort med storstäderna! Men det roliga är att så fort jag råkar toucha någon vill jag säga sorry. Man lär sig fort att vara artig och trevlig när man umgås med Londonborna!

Alla julklappar är fixade, eller alla utom en (den fixar jag imorgon). Vi i familjen har bestämt att inte köpa så mycket i år, ska dra in lite på det. Men äsch, det blir mer än man tror ändå. Svårt det där.




Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha!

2009-12-12 @ 11:23:08
Postat av: Emma

Rätt vinnare för en gångs skull! Så bra han är (:

2009-12-13 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0