I'm alive

Finally. Jag lever mer eller mindre. I onsdags kväll blev jag riktigt sjuk, maginfluensa. Spydde hela natten och några gånger dagen där på. Var helt borta och mamma och pappa fick mata mig med vätskeersättning varje timme. Har inget större minne av det där, vet bara att jag låg på badrumsgolvet och skakade.. Fick inte i mig tillräckligt med vätska under de första dygnen och det var tal om att jag skulle läggas in och få dropp. Men det där löste sig sen som tur var.

Har aldrig haft maginfluensa förut, fasen vad jobbigt kan jag meddela er som inte heller haft det. Kroppen känns inte allt för kul för tillfället, svag och eländig. Det är t o m jobbigt att skriva ett inlägg. Illamåendet is still there, aptiten bortblåst och yrseln lär ta ett par dagar innan den försvinner sa de.

MEN, nu tar vi nya tag och blickar framåt! 2:a advent idag, inte långt kvar till jul nu! Jag ligger lite efter i planeringen om man säger så. Hur går det med era julklappsinköp? Åh, ge mig snö.


Kommentarer
Postat av: azra

skönt att höra att du lever, varit orolig de här dagarna inte ett tecken från dig nånstans.. <3

2009-12-06 @ 17:44:42
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/
Postat av: azra

jag är tacksam att du överlevde.. men hade du hamnat på sjukhus hade jag befunnit mig där väääldigt mkt, du skulle nog längtat att få hem mig haha.. kommer du till skolan imorn :)?

2009-12-06 @ 19:19:41
URL: http://azrazubanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0