Moving on.

 
 
Nyinflyttad. Känns fantastiskt bra! Allt gick snabbt och smidigt igår, ett gäng starka grabbar och ett bra samarbete. Jag har verkligen älskat alla mina tidigare lägenheter, alla har varit väldigt olika men charmiga på sitt sätt. Det här är dock något helt annat. Den glädje, lättnad och rofylldhet jag känner äver att ha flyttat in här är obeskrivlig. Framtiden känns plötsligt trygg. Den här är min, bara min, hur länge jag vill. Jag stormtrivs redan och har sovit som en prinsessa inatt. Allt känns lite för bra för att vara sant. Jag ska låta allt ta sin tid, inte stressa med att komma i ordning och inreda, men jag har redan nu en känsla som säger att det här kommer bli riktigt bra - ett riktigt hem ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0