Slå mig hårt i ansiktet så får jag känna att jag lever.

 


1. Påskförberedelser. 2. En av många promenader/joggingturer runt Stångån. 3. Helgens bästa fikastund. 

Påsken och min födelsedag var helt fantastiskt bra, men jag låter det mesta vara osagt. Summa summarum: bästa födelsedagen/påskafton på åratal, en sån där dag man kommer att blicka tillbaka på när man inte är på topp.

Det har varit en lång, lång vecka med massor av jobb och inbeordringar hit och dit. Men jag har försökt prioritera vänner och träning däremellan och lyckats ganska bra, för en gångs skull. Jag har jobbat precis hela helgen och borde vara betydligt tröttare än vad jag faktiskt är. Ikväll checkade jag ut från jobbet glad, mätt och belåten (matkoma delux, som vanligt!). Fylld av positiv energi, ett gott humör och med förväntningar inför den kommande tiden. Solen gör sitt, men kollegorna gör ännu mer. Ärlighet, lojalitet och peppning är tre ord som återspeglar helgen med Tom och Sara rätt bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0